Thursday, November 7, 2013

Love Me Miss Arrogant

Cerita LYMA dah habis dah.
last episod today..
but itu cuma drama la kan..
novel yang didrama-tv kan..

Tiba-tiba teringat kat kata-kata seorang sahabat aku, Miss Fazeila..
Dia suruh aku bukukan kisah hidup aku..
hahaha..macam best jugak kisah hidup aku yang berliku ni..
Tapi macam malas jer nak bukukan bagai..
Aku ni pun bukan spesis suka menulis..

So biarlah aku mengomel kat blog je..
When i think i want to write, i drop here..
Yang pasti, selagi ingatan aku kuat,
Insya Allah aku akan ingat setiap apa yang pernah berlaku dulu..
Biarlah ia menjadi pengalaman dan memantangkan kita untuk menjadi seorang yang lebih baik..

Blog yang penuh dengan 1001 kisah suka duka kehidupan..
I love myself for being Miss Schurizza The Persona Grata..

Selamat Tahun Baru Hijrah..
Semoga tahun baru membuatkan kita semakin bersemangat untuk menjadi ummat akhir zaman yang perlu menempuhi dunia yang penuh tipu daya dan kejahatan..

Hanya Allah Maha Mengetahui yang terbaik untuk kita.

“The biggest adventure you can ever take is to live the life of your dreams.” 
― Oprah Winfrey



No comments: