Friday, November 1, 2013

Hello November

November...
Bulan yang saya selalu tunggu..
Sebab banyak perkara yang saya suka berlaku dalam bulan ini..
Selepas segala kesedihan pada bulan Oktober, i hope november will heal my heart..

First of all,
It's my anokwek birthday.
Dah 2 tahun dah umur dia hari ni.
Was born on 1st november, Happy birthday my little stars. Thank you Allah sebab bagi anak buah kat saya yang lahir sama bulan dengan saya. 

Next is, 
I dapat voucher from bonuslink utk redeem di Parkson.
Voucher utk shopping sempena birthday month i ...
Dapat la RM50..
Better dari tiada..
Kena cepat-cepat pi ECM untuk redeem nih...

The third is..
Alhamdulillah..
Another 14 days to go untuk saya menjengah ke usia 27 tahun.
And now i'm still sweet 26.

Semoga Allah tabahkan lagi saya..Tambahkan kekuatan dalaman saya. Teguhkan pendirian saya.
Dan berikan kesihatan yang baik untuk orang-orang di sekeliling saya..

Insya Allah...

“Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.” 
― Albert Einstein


No comments: