Friday, November 18, 2011

Listen To Your Heart

sometimes
i can feel
strongly feel
there is someone
very close to me
very near to me
is watching me
is looking at me
but i dont know who is he
but i know, and i can feel
he is so close to me
very close to me
but i can't see you
not notice you
because i know
my heart are tightly close.

kalau dulu rasa lain
sekarang feeling dia lain macam sket
feel yang sangat halusssssss
indah dan sweet
tapi aku tak tau untuk siapa

should i listen to my heart?
should i trust my own sense?

yes, i know my heart won't lie to me
what i'm feeling, that's the reality
but can i trust my own intuition?

Ya Allah, mohon pencerahan
Apabila aku berada dalam situasi sekarang
Aku teringat pada mimpi-mimpi lama aku
Sejak tahun 2005
Dan sekarang aku terfikir
Mimpi aku tuh adalah mainan tidur atau ilham dan petunjuk?
Cuma aku yang masih tak nampak
Mohon petunjuk lagi Ya Allah

Jika dia diciptakan untuk aku
Dekatkanlah hati kami
Jika dia bukan untuk aku
Damaikanlah hati kami
Jika Kau ingin semaikan rasa itu dalam hati aku
Pertemukan aku dengan seorang hambaMu yang memiliki rasa itu
Dengan seikhlas hati
Berputik daripada rasa cinta sayang dia kepada Kamu, ya Allah
Temukanlah kami di bawah restu dan izinMu
Kerna aku benar-benar clueless.
Aiyarkkkk :\

“Dan sebahagian tanda-tanda kekuasaan-Nya,Ia jadikan kamu berpasang-pasangan supaya kamu hidup tenteram dan damai(sakinah),dan Ia jadikan antara kamu dan cinta dan kasih sayang,sesungguhnya hal-hal yang demikian itu adalah tanda-tanda bagi kaum yang mahu berfikir.”

(Surah Ar-Rum:21)


Hati yang keras ini hanya boleh dilembutkan oleh seorang manusia yang mencintai Allah.
Dari Allah, dengan restu Allah, kepada Allah dan kerana Allah.
Insya Allah.



p/s : watak Aril (Cinta Elysa) agak keras, ego. rasa macam perangai aku plak. sebab tuh aku suka tengok citer nih. lagi 3 episod, maka tamat laa drama nihh...tak sabau nak tengok ending. walaupun aku dah 3 kali ter-miss episodnya sebab tertidurrr!wahaha.