Wednesday, November 2, 2011

Saya Suka Dia

Saya jujur.
Saya nak berterus terang.
Mereka famous.
Mesti orang kenal dia dan dia nih.
Saya suka dia.
Sangat-sangat.
Tapi sayang, dia suami orang.
Jeng kreng.
So saya kena cari orang lain untuk saya suka, sebab saya takkan kaco hak orang.
Sebab saya tau betapa sakitnya apabila kesayangan kita dirampas.
Jadi, jom cari orang lain untuk saya suka.
Hahahahahaha. Ngeng!
Ehem! Mereka-mereka inilah kesukaan saya :)



By the way, hari tuh di Shah Alam, memang dia buat mistake, tapi jangan salahkan dia.
nak marah sikit2 boleh lah. tapi jangan emo lebih2.
takde rezki kita la tuh.
mungkin sesuatu yang kita nak tuh, bukan yang terbaik untuk kita.
kita kena redha.
manusia kan buat silap.
begitu juga dengan anda.
so jadikan pengalaman lalu sebagai pengajaran.
mulakan hidup baru dengan keazaman untuk mencapai impian.
dengan restu dari Allah, pelengkap kehidupan.

p/s : fahrin ahmad dan sharbinee allawee, dua-dua saya suka. tak sangka plak muka diorang ada iras. i veri veri veri the like laa. ada sape2 lagi ada iras fahrin ahmad? i nak like jugak laa :)

No comments: